woensdag 14 augustus 2013

Spannende tijden...

Wat vind ik het toch leuk om al die voorbereidingen te doen voor mijn toekomstige ( lees nog 2 weken te gaan) quiltwinkel. Wilde al veel eerder schrijven over het wel en wee van mijn grote avontuur. Maar bepaalde dingen is leuker als jullie het bij de opening toch echt met eigen ogen kunnen komen bekijken.

Heb echt niet stilgezeten met quilten en diverse nieuwe patronen uitgewerkt en pakketten van gemaakt. Veel nieuwe notions komen er in de winkel bij. Heb ook al in gedachten het een en ander verandert in de verdeling van de shop. Maar eerst moet er volgende week veel geschilderd worden. Dat zal nog een karwei zijn, maar gelukkig heb ik hulp van vele lieve familieleden.

Vandaag is de vertegenwoordiger geweest en heb weer zo'n geweldige serie besteld. Ben gewoon helemaal in de jubel stemming. Het liefst wil ik hier op dit blog een foto erbij doen, maar nee, ik wil het bewaren voor de opening op 31 augustus. Ik hoop zo dat alles op tijd in de winkel kan komen te staan. Tja, sommige dingen zullen op het randje zijn, zoals bijvoorbeeld het pinapparaat.
Gewoon overschrijven naar andere eigenaar, nee, helaas, dat werkt dus in de praktijk niet zo. Dan dus maar opnieuw aanvragen. En dan nu "fingers crossed" of alles op tijd binnen kan zijn.....

Vandaag staat in iedergeval een leuk stukje in de weekkrant van de Bevelander. Lees zelf maar.