vrijdag 22 augustus 2014

Update Nearly Insane

In de vakantie heb ik echt helemaal geen blokken gemaakt. Er waren andere leuke projecten om mee aan het werk te gaan. Zoals bv. het rozentasje wat inmiddels in de winkel hangt.

Wel heb ik stof gevonden voor de sashings en cornerblocks. Afgelopen weekend toch ijverig aan de slag gegaan en hoppa…zomaar 3 stuks af. Omdat ik nu de stof heb voor tussenstroken, denk ik erover om de blokken diagonaal te maken ipv op nummer. De mallen hiervoor zijn inmiddels gemaakt en gisteren toch alvast begonnen aan het linkerbovenhoek blokje. Toch maar diagonaal werken dus…..
 
 


2 opmerkingen:

inge zei

leuke blokken! ik maak ze ook diagonaal!

Petra zei

Mooie blokken. Ik maak ze ook diagonaal en als je gelijk de sashings er aanzet zie je goed resultaat. Helpt weer met het krijgen van zin in de volgende blokken.