donderdag 24 november 2016

Niet stilgezeten!

Eindelijk weer een blogje, erg eigenlijk deze lange radiostilte.
Nou één ding is zeker, stilzitten doe ik zeker niet !
Zal een paar foto's van de affo' plaatsen als bewijs 😉

Quiltje gemaakt omdat ik van de leverancier een stempelset kado kreeg.
Wat een super leuk werkje om deze klosjes te maken....ooit toch een grotere quilt van maken ?
Erg geschikt voor restverwerking!


Een katten panel riep vanuit de winkel om gebruikt te worden. Dit is het resultaat geworden.
Eenvoudig patroon met leuke afbeeldingen. Natuurlijk zijn er stofpakketjes met patroon gemaakt.


Na de katten werd er om hondjes gevraagd. Dus kon ik het weer niet laten.
Hond Max werd geboren en houd sindsdien mij gezelschap in de winkel.
Gemaakt van charmpack " Summerfest" waar dan zelfs twee stuks uit kunnen.
Bij aankoop van een charmpack krijgt men een gratis uitgewerkt patroon erbij.


Deze techniek had ik nog nooit uitgevoerd. Maar met een charmpack "Old Cambridge Pikes""en heerlijke warme flanel aan de achterzijde was dit project na een was - en droogbeurt zo klaar.
Spijt dat ik het niet groter heb aangepakt, zie mezelf hieronder echt op de bank zitten met een kopje thee en een quiltwerkje.

Tot het volgende blogberichtje......lees je dan weer mee ?






Geen opmerkingen: